:: Dakwatuna ::

Khamis, 6 Mei 2010

Badai perjuangan menanti di Sibu..

Belum pun sempat melunaskan kerja di hulu selangor kini bersambung pula di sibu, sarawak. itulah tugas yang tak pernah berkurang bagi pejuang agama Allah yang mencintai perjuangan dan berlumba-lumba mengisi bekal amalan sebelum dipanggil menghadapNya.

"berangkatlah kamu baik dengan rasa ringan maupun rasa berat, dan berjihadlah dengan harta dan jiwamu di jalan Allah. Yang demikian itu adalah lebih baik bagimu jika kamu mengetahui" (At Taubah : 41)

inilah seruan jihad yang berterusan meskipun dibebani dengan seribu tanggungjawab masih mampu turun ke medan yang lebih diperlukan demi melihat keadilan tertegak di Malaysia. saya cukup cemburu dengan kesungguhan sahabat-sahabat dan pendokong-pendokong Islam khususnya PAS yang paling kuat memberi sokongan dan bantuan jentera kepada rakan sepasukan parti PKR di Hulu selangor baru-baru ini dan akan datang di Sibu, sarawak. kalau di Hulu selangor kita diserbu dengan cacian, kata-kata lucah, ugutan dan tindakan biadap BN kini tak mustahil polimik yang sama digunapakai bagi meraih kemenangan yang jelas berat sebelah. BN terus mencabuli demokrasi dan menanam rasuah yang sudah berkulat dalam dada mereka. usah disebut kejahatan dan kezaliman yang mereka lakukan dlm PRK sebelum-sebelum ini, sememangnya itu belum puas bagi mereka selagi Pakatan rakyat teguh bersatu. Sikap mereka tak ubah seperti puak-puak zionis yang berusaha menghancurkan Islam di muka bumi. Bersabarlah wahai pejuang Islam inilah sunnah perjuangan...janji Tuhan pasti berlaku..Islam kan tertegak di dunia! tugas kita memastikan BN hancur rebah! Semoga PRK di sibu yang diwakili oleh calon dari DAP saudara wong Ho Leng, Adun Bukit Asek dapat memberi sedikit ruang untuk kita bernafas di Sarawak pada 16 Mei nanti.

"MENYEMARAK JIHAD UNTUK KEMENANGAN"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan